سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شلمچه - طلائیه - هویزه - چزابه - اورند - فکه شرهانی و کربلا

شلمچه کجاست؟

شلمچه قطعه ای از بهشت است ولی راه را گم کرده و در زمین افتاده،شلمچه بوی خدا می دهد ولی هر دلی این بو را حس نمی کند،شلمچه میعادگاه عاشقان است ولی هر عاشقی معشوق خود را پیدا نمی کند و در یک کلام باید گفت شلمچه کربلا است.

طلائیه کجاست؟

طلائیه سرزمین نور است ولی هر چشم نمی تواند بدون محافظ نور بزرگی را ببیند و هر چشم گناهکاری هم نمی تواند نور خدا را در این سرزمین ببیند،طلائیه قتلگاه همت و باکری است ولی کسی که قتلگاه حسین(ع) را ندیده است نمی تواند آنرا درک کند.

طلائیه

هویزه کجاست؟

هویزه میعادگاه غریبان است و تا کسی درد غریب کشته شدن را نکشیده باشد نمی فهمد که علم الهدی ها چه کشیده اند؟هویزه یا کرخه نور فرقی ندارد هر دو بهشت اند.

 

چزابه کجاست؟

چزابه دلم را هوایی حسین(ع) می کند چون می گویند در آنجا همه بیاد حسین(ع) شربت گوارای شهادت را نوشیدند و فقط می توان گفت:دلم در تنگه چزابه گم شد.

 

 

اروند کجاست؟

اروند خروشان ترین موجی است که هنوز از ریخته شدن خون حسین(ع)در خروش است و تا مهدی(عج) نیاید از حرکت باز نمی ایستد و همچنان بوی خون یاران خمینی را می توان در آن استشمام کرد و هنوز می توان دلاوری های والفجر8 را در آن دید.

اروند

فکه کجاست؟

فکه حقیقت کربلاست چون که سرشت فکه با واژه ی عطش رزمندگان و شهدا آشناست و هیچ کس در آن شهید نشد مگر اینکه فهمید حسین(ع)چگونه شهید شد و غروب آن دل را به یاد اولین غروب تنهایی زینب(س)می اندازد که هر طرف به یاد حسینش می رفت.

فکه

شرهانی کجاست؟

شرهانی هنوز هم غریب است همانند بهشتی که غریب زندگی کرد و غریب مرد شهدای شرهانی که روز به روز هم به تعداد آنها اضافه میشود هنوز در غریبی شبهای آن جا هستند.

شرهانی

 

و کربلا کجاست؟

کربلا همینجا است اگر دلت هوای کربلا کرده باشد

کربلا

التماس دعا


+نوشته شده در شنبه 89 خرداد 1ساعت ساعت 9:13 صبحتوسط *سمیه * | نظر